شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

شــ‌هید« مــ‌هدی حسینی» فاطمی

جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۱۲ ب.ظ


شــ‌هید« مــ‌هدی حسینی»

فرزند:حسین میرزا

ولادت:1364/1/1

شــ‌هادت:95/1/9

محل شــ‌هادت:خناصر حلب 

گلزار  قم  بــ‌هشت معصومه(س)


شهید«مهدی حسینی» جوانی تنومند و هیکل بود و همیشه خنده برلب داشت،تقریبا 30 سالش بود از تو آموزشی باهاش آشنا شدم تو یه آسایشگاه بودیم،شایدم از تو بهداری.

چون هردومون تو آموزشی سرماخوردگی بدی گرفتیم و با گرفتن و رد بدل کردن دارو و قرص و شربت با هم آشنا شدیم.

یادمه یه روز تو آموزشی اینقدر حالش بد شد بیهوش شد و بردنش بهداری بهش سرم و آمپول زدن،چون خیلی تمرینات سخت بود موهای بچه ها رو ماشین میکرد روپوش زده بود شبیه قصاب ها شده بود بهش میگفتیم قصاب

بخاطر تمرینات سخت و نفسگیر و دوری خانواده بچه ها خیلی از لحاظ جسمی و روحی خسته بودن.

یه روز که نزدیک اذان ظهر برای نماز چند دقیقه ای به هممون استراحت داده بودن من و دوستم سیدجواد نشسته بودیم که مهدی اومد پیشمون نشست و گفت چیه پکرین تو خودتونین یکم با من صحبت کنین حالتون خوب بشه

بعد دوستم سیدجواد به مهدی گفت: مهدی تو زن و بچه نداری؟ مهدی گفت:چرا دوتا بچه دارم ما بهش گفتیم مهدی تو دلت برا زن و بچت تنگ نمیشه، یه دفعه دیدم مهدی روشو کرد اون وروقتی روشو برگردوند چشاش پره اشک شده بود و گفت چرا دلم تنگ میشه ولی عشق بی‌بی‌زینب دیوونم کرده.

 مهدی از توی آموزشی همش میگفت:من شهید میشم و ما بهش میخندیدم،نگو اون راست میگفته ما نمیفهمیدیم

هروقت باهاش شوخی میکردیم یه لبخندی میزد و میرفت،انگاری پیش ما بود ولی با ما نبود

 چند روز قبل شهادتش رفتیم مخابرات تلفن زدیم، به من گفت: من با خانواده خداحافظی آخرم رو کردم  من دیگه دارم میرم.

بسیار شجاع بود طوری که شبا سرپست هرکی کمی ترس داشت پیشش وایمیستاد تا ترسش بریزه آخه جانشین فرمانده دسته بود.

بخاطر همین شجاعتش قرار بود فرماندهی یک گروهان و ارشدی یک گردان رو بهش بدن اما مهدی ما زمینی نبود و زیاد پیش ما نموند و شب که حرف فرمانده شدنش زده شد فردا صبح تو درگیری که داشتیم بعد از اینکه داد زد گفت: یکیشونو زدم اولین خمپاره شصتی که اومد پشت سر مهدی خورد زمین و مهدی بال در بال ملائک پر کشید.

شهید سرافرازمهدی جان روحت شاد و یادت گرامی.

ڪاناڸ رسمے«شــ‌هداے فاطمیوڹ»

 telegram.me/joinchat/BiR4FjzRqhg2VN5QCqs4jg



  • دوستدار شهدا

مــ‌هدی حسینی» فاطمی

نظرات  (۲)

سلام خاطرات دست نوشته فیلم وعکس های زیادی برنشر دارم چطور بفرستم برای شما.
این شماره من هست اگه وقت کردید بهم پیام بدید از تلگرام خیلی ممنون
پاسخ:
سلام علیکم از دو طریق می تونین مطالب بفرستین یا از همین قسمت نظرات خاطرات رو بفرستین و یا اینکه این از طریق تلگرام این آیدی بنده هست .
Ff313@
خاطرات و عکس باشه خیلی بهتره . تشکر از شما.
سلام من برادر شهید مهدی حسینی هستم از دوستان خواهش میکنم هرکی عکسی فیلمی از برادرم داره برام بفرستید ممنون شماره تلگرام 09375187918
پاسخ:
سلام علیکم ان شاالله خداوند برادر شما و تمام شهدای اسلام را به درجات عالی برساند و با مولایشان امام حسین علیه السلام محشور بفرماید. خوشحال می شوم اگه از خاطرات برادرتان برایمان بازگو کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی