شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

دلم تنگ شده محمود...

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۱۱ ب.ظ


نوشته های محمد جواد 

دلم تنگ شده محمود...

تنگ اون روزا که فاصله مون یک تماس یا یک پیامک بود،

و بعد هم سر قرار

من و تو

من پیاده تو سواره..

محمود حتی دلتنگِ موتورتم

من و تو و موتورت و خیابونا،

آخ که دلم داره میترکه...

دلم تنگتِ محمود...

چه میشود که دوتایی ، من و تو تنهایی

غروب خسته یک ظهر گرم رویایی 

پیامکم برسد که ، قرارمان آنجا

کنار سرو قدیمی ، همان که میدانی..

. Archive



  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی