شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

جوابم منفیه

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۱۱ ب.ظ


یکی از دوستان نزدیک آقا مــ‌هدی می گفت:

با خانمم صحبت کردم و از ایشان خواستم چند نفر دختر خوب و مذهبی را معرفی کنه تا آنــ‌ها را برای مــ‌هدی معرفی کنم تا از میانشان یکی را برای همسری برگزیند

بعد از مدتی خانمم گفت:

ماموریت انجام شد!

چند دختر خانم فهمیده و نجیب و زیبا رو را پیدا کرده ام تا دوستتان هرکدامشان را پسند کرد مقدمات مراسم خواستگاری محیا شود

خوشحال آمدم پیش مــ‌هدی_صابری و گفتم:

داداش جون برات یک خواب خوش دیدم!

چند نفر دختر خانم هستند که باید یک نگاهی به بَر و رویشان بیندازی تا یکی را برایت گلچین کنیم!

مــ‌هدی در حالی که لبخند می زد گفت:

" جوابم منفیه"

اصرار کردم و گفتم:

شما ببین حالا نپسندیدی عیبی نداره چیزی رو از دست ندادی

مــ‌هدی که اصرار من رو دید گفت:

" نمیشه چون حوریان بــ‌هشتی در آسمان برای رسیدن به من دارن لحظه شماری می کنند!"

تعجب کردم و منظورش رو نفهمیدم•••

چند هفته ای نگذشت که خبر آوردند:

مــ‌هدی به آسمان پر کشید•••

@molazemanharam69

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی