شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

یــا زهـــرا سلام الله علیهـــا 

شهیــد علیــرضا محمـــدی

علیرضا وقتی زخمی شد من بیمارستان بالای سرش بودم . 

بهش دلداری میدادم که علیرضا تو پیش ما هستی و رفتنی نیستی  . شهید نمیشی , حالا حالاها رفتنی نیستی ...

علیرضا جواب داد : 

نه من بناست شهید بشم  خواب حضرت زهرا (س) رو دیدم 

خواب دیدم من رو دعوت کرده . 

پس شهید میشم 

 از این بیمارستان

 زنده بر نمی گردم . 

به پدر و مادرم سلام برسون و ازشون حلالیت بطلب .

بهشون بگو خیالتون راحت باشه من پیش حضرت زهرا (س) میرم , برام غصه نخورید .

مادر علیرضا میگفت: بعد از شنیدن این صحبت ها ، خیلی آروم شدم  دیگه مثل سابق گریه و زاری نمی کردم 

چون مطمئن بودم پسرم پیش بهترین های بهشته ... 

پیش حضرت زهرا (س)

http://upzone.ir/117790

گروه فرهنگے سـرداران_بے_مـرز 

https://telegram.me/joinchat/D7HRmT8L2XFeVuNZ7v8YUQ

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی