شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

دلنوشته همسر شهیدمهــدےنعــمائے

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۵۶ ب.ظ

تولدت مبارک مهدی جانم 

تا نوشتم تولد 

دلم پر زد و رفت...

رفت به سال قبل 

رفت به تولد آخر 

رفت به سوریه...

سوریه  ، تولد  ، عکس یادگاری ، یادش بخیر

تولدت را جشن گرفتیم 

مثل همیشه این رو قشنگ را فراموش کرده بودی 

و خوشحال بودی ازینکه من بیاد داشتم 

آمدی شمع را فوت کردی ، کیک را بریدی و یک عکس یادگاری که آخرین عکس تولدت شد 

نمیدانم لحظه فوت کردن شمع چه آرزو کرده بودی

همان لحظه صدای بی سیم بود که تو را پیج میکرد ، پاسخ دادی .

و ازما عذر خواهی و خداحافظی کردی  رفتی منطقه  و شب دیر وقت برگشتی من چشم به در دوخته بودم  تا برگردی

 دخترها دیگر خواب بودند نشد تولد بابا را خوب جشن بگیرند و بازی کنند 

توی حیاط نشستیم کیک و میوه خوردیم  

گفتیم و خندیدیم  وگفتی امشب خاطره میشود

درست گفتی عزیزم ، خاطره شد 

خاطره ای که هرگز فراموش نمیشود

واما امروز......

امروز سر مزارت جشن میگیریم برایت  

مهدی جانم ....

امروز کیک را چه کسی ببرد ؟ 

شمع را بگو چه کنم ؟

چه کسی فوت کند ؟

بهترست بی شمع باشد تا دلم کمتر بسوزد 

امسال هدیه ام به تو اینست  جانا 

حمد و یس و زیارت عاشورا  

29/شهریور/96

تولدت مبارک همسر آسمانی ام 

@Shahid_Mahdi_Namaei_aali


  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی