شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

ابوذر خیلی پاک بود لیاقتش بجز شهادت هیچی نبود

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۰۳ ب.ظ

دوست شهیدمدافع حرم ابوذر داوودی:

یه خاطره ای که همیشه از ابوذر تو ذهنم هست اینه که یه روز باهم میرفتیم بیرون یه وسایلی لازم بود بخریم ،وقتی خواستیم بریم اونور خیابون ابوذر یه پیرمرد رودید که یه سری وسایل سنگین دستشه وتوانی که راه بره نداره ،ماهم زیاد کار داشتیم باید یه سری وسایل برا دانشگاه میخریدیم ،ابوذر گفت تو بشین تا من وسایلشو بزارم تو تاکسی بره خونشون، گفتم بیا بریم ابوذر کارداریم گفت این واجبتره،من نشستم تا یک ساعت ابوذر نیومد بعد اومد خیلی ناراحت شدم که کجا رفته بودی میگفت ببخش وسایلشوتا دم در خونشون بردم وبهش گفتم برام دعا کن ،اونم گفت خدا عاقبت به خیرت کنه...

ابوذر خیلی پاک بود لیاقتش بجز شهادت هیچی نبود.

@Agamahmoodreza

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی