شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

دیدار با خانواده شهید مدافع حرم کریمی

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۲۲ ب.ظ



به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) دیدار با خانواده شهید مدافع حرم رضا کریمی از لشکر فاطمیون (همزمان با سالگرد شهادت آن شهید بزرگوار)

با حضور 

امام جمعه محترم شمال غرب شیراز  

اعضای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)

بیوگرافی شهید : 

شهید رضا کریمی از رزمندگان لشکر فاطمیون و متولد ۱۳۷۲ بود که در ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ در حلب خناصر سوریه شهید، و پیکر مطهرش در ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ در شیراز تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد. 

وی تنها نان‌آور خانواده بود که به تنهایی برای تامین معاش خانواده به ایران آمده بود، یکی از همرزمان شهید درباره وی گفت: 8 سال در ایران زندگی کرد تا اینکه تصمیم گرفت برای دفاع از حرم به سوریه برود. 

به گفته این همرزم شهید، شهید رضا کریمی 3 دلیل زیارت، دفاع از حرم و شهادت را برای رفتن به سوریه ذکر کرده و همیشه و در همه حال به فکر آخرت بود. وی سرانجام پس از چند سال مبارزه و جهاد خستگی ناپذیر در برابر تکفیری های داعش و هنگامی که در سمت فرماندهی تخریب مشغول به جهاد در راه خدا و دفاع از حریم اهل بیت بود، از ناحیه سر مجروح و به فیض شهادت نائل آمد.

https://t.me/bonyad_mahdaviat_shiraz


  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی