شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

فعالیت های شهید مدافع حرم بابک نوری هریس

سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۰۷ ب.ظ


بابک دانشجوی ارشدحقوق دردانشگاه تهران بود اما همه این ها را رها کرد و بخاطر اعتقاداتش عاشقانه قدم در این راه گذاشت.

بابک قبل ازاینکه به سوریه اعزام شود هم دردوره ای که سربازحفاظت اطلاعات بود، دوبار داوطلبانه به کردستان عراق اعزام شده بوداماماخبرنداشتیم و بعد از شهادتش متوجه شدیم.امسال پسر بزرگم دررشت کاندیدای شورای شهر شده بود و تمام مسائل مالی وتدارکات راهم به بابک سپرده بود،یک دفعه دربحبوحه انتخابات و درست 

وسط تبلیغات دیدم که بابک نیست، پرس وجو کردم فهمیدم که رفته اعتکاف. سه روزدرمراسم اعتکاف بودوبعدبرگشت  پیش ما.

من گفتم بابک جان چرادراین موقعیت رفتی اعتکاف، می ماندی سال دیگر می رفتی، الان کارهای مهمی داشتیم.

گفت : نه اصل برای من همین اعتکاف است، انتخابات و…فرعیات است، بعد هم شاید من سال دیگر نباشم که به مراسم اعتکاف برسم…

حتی همان روزها من و مادرش حرف ازدواجش را مطرح کردیم ، یک دختر از خانواده نجیب و خوبی انتخاب کرده بودیم که می دانستیم بابک را هم دوست دارد اما بابک موافقت نکرد. به من گفت که بابا شما به تصمیمات من اعتماد داری یا نه؟ پس بگذار من براساس برنامه خودم پیش بروم.

فعلا برنامه و مسیر من چیز دیگری است. الان که فکرمی کنم می بینم بابک خودش هم می دانست که چه مسیری رامیخواهد برود و به ما هم این پیام را می داد اما ما متوجه نمی شدیم.

شهید مدافع حرم بابک نوری هریس

تاریخ ولادت : ۲۱ مهر ۱۳۷۱

تاریخ شهادت : ۲۸ آبان ۱۳۹۶

دانشجوی ارشد حقوق ،دانشگاه تهران

           شادی روحش صلوات

کانال جاماندگان قافله شهدا

 @jamondegan

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی