شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

روایتى از شهید مدافع حرم محمدحسین محسنى

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۰۶ ب.ظ


بسم رب الشهداء و الصدیقین

از خصوصیات بارز شهید، رسیدگی به نزدیکان و اقوام بود و اگر کسی مشکلی داشت نهایت سعی و تلاش خودش رو می کرد تا اون مشکل حل بشه.

چند ماه قبل از شهادتش، در هیئت عزاداری اباعبدالله [علیه السلام] بودم که، محمدحسین وسط مراسم چندبار به گوشیم زنگ زده بود و متوجه نشده بودم. از هیئت که بیرون اومدم بهش تماس گرفتم. خیلی بهم ریخته بود و ناراحت، گفت برای یکی از نزدیکانش مشکل مالی به وجود آمده و نیاز به چند میلیون پول داره. به هر دری زده بود و از دوست و آشنا هر مقداری که مقدور بود قرض کرده بود و مقداری هنوز کم بود. منم متأسفانه شرایط مساعدی نداشتم که پول بهش قرض بدم و شرمنده اش شدم ...

یکی دو روز بعد که باهاش تماس داشتم. گفت الحمدلله پول رو جور کرده و اون بنده خدا رو از گرفتاری بزرگی نجات داده ...

با خودم گفتم ما کجا و اینا کجا!

همه زندگیش رو گذاشته که مشکل یک نفر حل بشه و با همه سعی و تلاشش به خلق خدا خدمت کرده.

فهمیدم همینه که خیلی از مجاهدان و شهدا، از قبل شهادت به این مقام و مقام ایثار و ... دست پیدا می کنند.

با خدمت به خلق، خودگذشتگی، زحمت، فداکاری و ...

@labbaykeyazeinab

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی