شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

همیشه می‌گفت من یک روز شهید می‌شوم

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۴۸ ب.ظ

برادر شهیدِ تیفور: همیشه می‌گفت من یک روز شهید می‌شوم

نوچمنی در خصوص حضور برادرش در جبهه مقاومت گفت که این بار چهارمی بود که حبیب به جبهه مقاومت می‌رفت, دوبار عراق به رفته بود و این بار دوم بود که سوریه می رفت و آخرین بار اسفندماه اعزام شده بود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، نعمت الله نوچمنی برادر شهید حبیب الله نوچمنی یکی از شهدای ایرانی که در بمباران پایگاه هوایی تیفور سوریه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید در خصوص ویژگی‌های برادرش گفت: برادرم بسیار صاف و ساده و انسان خوبی بود و یک فرزند پسر 6 ساله به نام علیرضا و یک فرزند دختر 6 ساله به نام النا داشت.

وی ادامه داد: حبیب فردی بسیار خوش قول و خوش خواب بود و به همین جهت من در موبایلم اسمش را "حجت خوش" ذخیره کرده بودم. او آدم خیلی خوشحالی بود و خیلی کم ناراحت می شد و همه اعضای خانواده او را دوست داشتند و با دیگران با مهربانی و عطوفت برخورد می‌کرد.

برادر شهید نوچمنی در خصوص حضور برادرش در جبهه مقاومت گفت که این بار چهارمی بود که حبیب به جبهه مقاومت می‌رفت, دوبار عراق به رفته بود و این بار دوم بود که سوریه می رفت و آخرین بار اسفندماه اعزام شده بود.

وی اظهار کرد: هر موقع که موضوع شهادت به میان می‌آمد, من‌ به حجت می‌گفتم که "تو دوتا بچه کوچک داری" می‌گفت "بی‌بی زینب خودش مواظب بچه هامه". می‌گفتم " حرفت درست, باید مراقب خودت باشی" می‌گفت: "بی بی زینب باید بخواد تا بریم". او همیشه هم می‌گفت من یک روز شهید می‌شوم.آخرین بار تلفنی در ایام عید بود که به من زنگ زد و صحبت کردیم, به او گفتم که زود بیا ولی امروز پیکرش آمد.

برپایه این گزارش، در نخستین ساعات دوشنبه 20 فروردین ماه 97 مصادف با نهم آوریل چندین موشک به فرودگاه نظامی تیفور در استان حمص سوریه شلیک شد که سامانه پدافند هوایی سوریه آن‌ها را منهدم کردند. در مجموع 8 موشک به پایگاه هوایی تیفور شلیک شد که در پی آن شماری کشته ویا زخمی شده‌اند.در این حمله هوایی 7 تن از مستشاران ایرانی نیز به‌شهادت رسیدند.

منبع: تسنیم

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی