شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

این گاهی‌ها عجیب بوی، همیشه می‌دهند!

چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۱۹ ب.ظ

گاهی چقدر دلم برایت تنگ می‌شود…

می‌دانی!

می‌گویم گاهی اما،

این گاهی‌ها عجیب بوی،

همیشه می‌دهند!

بسم رب الشهید،وبسم رب الرفیق

سال گذشته  سرشهدای گمنام بابای جوادرادیدم گفتم جواد الان24ساعته نه به من زنگ زده نه تلگرامش آنلاین شده ،درجوابم گفت ماهم خبری دوروزه ازش نداریم،به داداشش هم گفتم جواد تماسی باشمانداشته اونم گفت نه منم خبری ازش ندارم،دلم به شورافتاد،جواد کسی نبود که دیر به دیر به من زنگ بزنه،ناخوداگاه یاداون حرفش افتادم که روز قبلش یعنی14خرداد بهم زنگ زد وگفت،داداش پس کی میخای به ماملحق بشی،گفتم یه کمی کاردارم وانشالله16یا17خردادحرکت میکنم،گفت زود بیا که ازدستت میره،گفتم چه خبر،گفت زودبیا که اینجاخبراییه،گفتم چه خبری،گفت فقط میگم اگه دیربیای ازدستت میره،منم به شوخی گفتم بگوهمه دست نگه دارند که منم برسم،امانگو که کربلا یک مرتبه اتفاق افتاد،وهرکه رفت برد وهرکه ماند اسیردنیا شد،یاد این حرفای جواد که افتادم دل شورم زیادترشد،دنبال یه سرخطی بودم که خبری ازش بگیرم ،هرچند دقیقه یکبار میرفتم روخط تلگرامش ببینم آنلاین میشه یانه،که میدیدم نوشته آخرین بازدید3/14 

نمیدونم چرامدام یکی بهم میگفت دیگه رفیقت رانمیبینی،بله جواد اون دفعه ی آخرکه بهم زنگ زد معلوم بود که دیگه دل ازدنیا وهمه چیز کنده،وآماده ی رفتن شده،بازبان بی زبانی میگفت ماکه داریم میریم شمایید این دنیاووابستگی هایی که بهش دارید

رفقای جواد امروز 16خرداد، روز شهادت رفیق مظلوممون آقاجواده که توحیات ظاهریش مظلوم زندگی کردومظلوم هم به شهادت رسید،رفقا امروز تودعاهاتون جای رفیق شهید مظلوممون باشید وازش بخاید که دست هممون رابگیره،انشالله امروزعصرکه دسته عزاداریمون برای مولای مظلوم حضرت علی ع حرکت میکنه وقتی که رسیدیم امام زاده همون ساعت های شهادت جوادهستش همگی میریم سرمزارنورانیش وبه یادش ودرغم فراقش به سوگ وعزاداری مینشینیم.

 @javad_mohammady

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۱)

  • یکــ مَنــــ
  • مدافع حرم بودن؟
    پاسخ:
    سلام علیکم. بله این شهید بزرگوار یکی از شهدای مدافع حرم بودن. ان شاالله که دست مارو هم بگیرن و هم در این دنیا و هم در آخرت کمکمون کنن. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی