شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

مقابله با ظلم

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۹ ب.ظ


خاطرات شهید مدافع حرم احمدمشلب در کتاب ملاقات در ملکوت

راوی:سیده سلام بدرالدین(مادر شهید)

این قسمت:مقابله با ظلم

یکی از ویژگی های بارز احمد صداقت و راستگویی او بود .هرگز حرف و عملش با هم مغایرت نداشت و همیشه به حرف ها و اندیشه هایش عمل می کرد و این صفت بارز و آشکار احمد در بین کسانی که او را میشناختند معروف بود.عملی ترین ایدولوژی که در رفتار احمد دیده میشد مقابله با ظلم بود.

اجازه نمی داد به کسی تعدی شود یا کسی مورد ظلم قرار گیرد.

از ظالم متنفر بود. در بین ظالمان و غاصبانِ عالم، اسرائیل را در رأس  می دانست و به عنوان رژیم جعلی که به خاک کشورش تجاوز کرده بود از اسرائیل متنفر و بیزار و عاشق مبارزه با صهیونیسم بود.

نسبت به تضییع حقوق خود و دیگران حساس بود و اجازه نمی داد کسی حقش را ضایع کند.مقابل کسانی که به حق او و سایرین به هر مسئله ای اهمیت نمی دادند،می ایستاد.در هیچ موضوعی در برابر ظلم به مظلومین سکوت نمی کرد.

بسیار مؤدب بود و احترام همه را حفظ می کرد و در این زمینه بسیار حساس بود و به خاطر شخصیتی که برای خود قائل بود اجازه نمی داد کسی به او توهین کند و نوع رفتار و اعمالش به گونه ای بود که هرگز کسی به خود اجازه اهانت نمی داد.  احمد پایبند به حفظ کرامت انسانی بود و این کرامت را هم برای خود و هم برای دیگران رعایت می کرد.

قرارگاه فرهنگی،مجازیِ شهیدمَشلَب

 @AhmadMashlab1995

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی