شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

شهید بزرگوار شفاعت ما را هم بکن ...

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۲۰ ب.ظ


با فرزند  شهید سید محمود موسوی  دوست صمیمی بودم ، زمانی که می خواستیم برا خانه دار شدن انتخاب واحد کنیم به دوستم گفتم از پدر شهیدت  بخواه که یک همسایه خوب نصیبم کنه چون داشتن همسایه خوب خیلی مهمه ، دوستم به من گفت از خود شهید بخواه و نذر ایشون کن!

با خلوص نیت از ایشون خواستم تا واسطه خیر شوند ، تا اینکه  بعداز مستقر شدن در منزل جدید همسایه ام رادیدم ، مردی آسمانی بامحاسن مشکی ، نجیب و متدین ، سر به زیر و آرام و بسیار ماخوذ به حیا!

با خوشحالی به همسرم گفتم خدا روشکر ! شهید سید محمود چه همسایه ای برایم انتخاب کرد . اگر شما هفته هفته هم ماموریت برید دیگه خیالم راحته!

گذشت و گذشت تا اینکه بعد از یکسال  همسرم  بهم اطلاع داد که همسایمون شهید شده !

باورم نمیشد سید محمود همسایه شهید برایم انتخاب کرده بود!

بعد ها از خانواده شهید شنیدم که از هفده سالگی به شهید محمد مهدی لطفی شهید زنده می گفتند ،

 شهید لطفی ، حالا که آسمانی شده ای دست ما را هم بگیر ...

همسایه شهیدم چراغ خانه شما  پنج ماه است که خاموش شده و من هر روز صبح با یادشهدا روزم را شروع میکنم 

شهید بزرگوار شفاعت ما را هم بکن ...

شهید راه نابودی اسرائیل 

شهید محمد مهدی لطفی نیاسر

@sh_mahdilotfi 


  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی