شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

حُسن مأب یعنی همان شهادت؟

جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۱۳ ب.ظ


همرزم شهید مدافع حرم محمد جاودانی:

یک روز که کنارش نشسته بودم به من گفت:معنای حُسن مأب در قرآن چیست؟گفتم:چرا؟گفت: دلیل سوالم را برایت میگویم،ولی دوست ندارم تا زنده ام برای کسی نقل کنی.اگر لایق بودم و رفتم که هیچ،اگر نه تا در زمان حیاتم به کسی نگو.گفتم:بگو رفیق چشم.گفت:در سفری که به قم داشتم به حرم حضرت معصومه (س) رفتم و کنار قبر آیت الله بهجت نشستم.قرآن دستم بود و استخاره ای گرفتم.این آیه آمد:

(الذین آمنو و عملو الصالحات طوبی لهم و حسن مأب)

همان کسانی که ایمان اورده و عمل شایسته بجا اوردند،خوشی و سرانجام نیک از آن آنهاست.آیه شریفه ۲۹سوره رعد.

بعد اشک در چشمانش حلقه زد و گفت: حُسن مأب یعنی همان شهادت؟ گفتم: بله رفیق،یعنی بهترین جایگاه که فقط شهدا به آن درجه می‌رسند.

 @Agamahmoodreza

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی