شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

برخی به جای تقدیر و دلداری، به شهدای مدافع حرم توهین می کنند/اگر امروز پای داعش به ایران باز نشد نتیجه رشادت های شهید لنگری زاده هاست

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اگر شهید لنگری زاده ها به جبهه مقاومت نرفته بودند همان بلایی که داعش سر سوریه و عراق آورده بود سر ملت ایران می آورد و اگر امروز داعش نتوانست به ایران نفوذ کند برای این نبود که نخواستند بلکه نتوانستند چون امثال این جوان سینه خود را سپر کردند و از حریم آل الله و کشورشان دفاع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از " بوتیا نیوز " سردار غلامعلی ابوحمزه در مراسم ختم شهید غلامرضا لنگری زاده از شهدای مدافع حرم کرمانی، اظهار کرد: فکر نکنید اینکه برخی حرف هایی را بر علیه شهید و شهادت بزند بی حساب و کتاب می ماند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: من به این افراد توصیه می کنم که بیایند و کنار مادر وهمسر شهید غلامرضا لنگری زاده بنشیند و این حرف هایی که پشت سر این شهدا می زنند خودشان به آن ها بگویند، بعد ببینند واقعا انصاف است که ما در شهرمان شهید تشییع کنیم و آن ها به جای تقدیر و دلداری به شهدا توهین کنند.

ابوحمزه گویندگان این حرف ها را بی اعتقاد به شهید و شهادت عنوان کرد و گفت: چون باور نیست این حرف ها زده می شود، حالا به این افراد و همه کسانی که صدای ما را می شنوند می گویم که روی تفکرات شهید فکر کنند و بعد ببینند وظیفه و تکلیف و رسالتی که همه ما نسبت به شهید و شهادت داریم چیست.

وی در ادامه به صحبت مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده های معظم شهدا اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که اگر جوان های ما به سوریه نمی رفتند و در مقابل داعش نمی ایستادند امروز در کرمانشاه، ۲۵ کیلو.متری همدان و تهران و اصفهان و مشهد باید با داعش می جنگیدیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: این نیست که شما فکر کنید الان آمریکا، صهیونیسم، عربستان و کشورهای اروپایی و عوامل داخلی آن ها فقط بحث شان سوریه و عراق است، بلکه سوریه و عراق شروع کار داعش بود.

ابوحمزه خاطر نشان کرد: خانم کلینتون وزیر خارجه آمریکا در خاطراتش گفته بود که ما داعش را آموزش و شکل دادیم، ما با پول دولت های مختلف مثل عربستان آن ها را اجیر کردیم.

وی در ادامه تشریح کرد: داعشی ها در ۳۰ کیلومتری مرزهای کشور ما آمدند و جوان های رشیدی مثل شهید لنگری زاده رفتند و از حریم اسلام، انقلاب، ولایت و این کشور و مردم دفاع کردند و ما اینجا راحت نشستیم و حرف می زنیم.

فرمانده سپاه ثارالله تاکید کرد: اگر امثال شهید لنگری زاده نرفته بودند همان بلایی که داعش و جبهه الشام سر سوریه و عراق آورده بود سر ملت ایران می آورد و اگر امروز داعش نتوانست به ایران نفوذ کند برای این نبود که نخواستند بلکه نتوانستند چون این جوان سینه خود را سپر کردند و از حریم آل الله و کشورشان دفاع کردند.

ابوحمزه مطرح کرد: مقام معظم رهبری سوریه را عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی عنوان کردند و این یعنی اگر آن سنگر شکست بخورد آن ها به جمهوری اسلامی نفوذ می کنند که با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری و رشادت و جانبازی سردار جانباز مجاهد ما حاج قاسم سلیمانی انجام داد این اتفاق نیفتاد.

وی عنوان کرد: بنابراین وقتی صحبت از جبهه مقاومت می شود فکر نکنید هدف فقط سوریه وعراق است بلکه در درجه اول دفاع از نظام جمهوری و انقلاب اسلامی مطرح است، جوانان ما ایستادند تا حریم انقلاب و اسلام بماند.

تدابیر مقام معظم رهبری باطل السحر توطئه های استکبار جهانی در منطقه بود

فرمانده سپاه ثارالله کرمان خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و در راس آن ها آمریکا از سال ۶۸ تا امروز حدود ۱۰ تا ۱۲ جنگ در این منطقه ایجاد کردند که هدف همه آن ها جمهوری اسلامی بود و تدابیر هوشمندانه فرزند پاک انقلاب؛ مقام معظم رهبری باطل السحر این جنگ و این توطئه ها بود.

ابوحمزه تصریح کرد: اگر عنایت های خدا و هدایت های مقام معظم رهبری و رشادت های این جوانان که جان خود را گذاشتند، نبود الان دشمن در خاک جمهوری اسلامی قدم می زد.

باید از زندگی شهید لنگری زاده و امثال او درس بگیریم

وی در ادامه به ویژگی های برجسته شهید لنگری زاده اشاره کرد و افزود: آن چیزی که ما و شما در مجلس شهید لنگری زاده نیاز داریم و باید از آن درس بگیریم همین شیوه زندگی شهید است که او را به اوج رساند و گرنه شهید به گریه ما نیازی ندارد چرا که در پیشگاه خداوند متعال روزی می خورد و این درقرآن آمده است که شهید زنده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: شهید غلامرضا لنگری زاده سال ۶۵ متولد می شود و در سن ۳۱ سالگی شهید می شود و یک دختر دارد و علیرغم اینکه پدر خود را از دست داده و یتیم شد نهایت احترام را نسبت به مادر بزرگوارش ادا کرد.

اینکه می گویند هر کسی به جبهه برود شهید می شود صحیح نیست پختگی لازم است

ابوحمزه تصریح کرد: تا زمانی که فرد به پختگی کامل نرسد شهید نمی شود و این طور نیست که هر کسی به مدافعان حرم پیوست و یا در جنگ تحمیلی شرکت کرد شهید می شود، خیلی از افراد ۸ سال در جنگ بودند و درهمه عملیات ها حضور داشتند ولی از جنگ سالم برگشتند بنابراین تا زمانی که این میوه پخته نشود شهید نمی شوید.

وی افزود: بنابراین شهید غلامرضا لنگری زاده پخته و آماده شد و خداوند او را پذیرفت و زمینه این مقام رفیع هم کارهایی بود که انجام داد؛ این شهید بزرگوار تعویض روغنی داشت نه استاد دانشگاه و سردار سپاه بود و نه آیت الله و رئیس جمهور.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان ادامه داد: شهید غلامرضا لنگری زاده بود خانواده مرفهی نداشت بلکه با مشکلات دست و پنجه نرم کرد و با افتخار سرش را بالا گرفت و زندگی خودش را با کار و تلاش و همت خالصانه اداره کرد بدون اینکه چشم داشتی به کسی داشته باشد.

ابوحمزه بیان کرد: این شهید عزیز فردی ورزشکار بود و در رشته تکواندو تا رده کشوری هم پیش رفت و از لحاظ جسمی فردی توانمند و اهل ورزش های رزمی و بسیار مهربان و خوش اخلاق و عاشق امام حسین بود و بیش از ۳۰ سال مجلس امام حسین در خانه آن ها برگزار شده و تیکه کلام او نیز شهید و شهادت و رفتن به جبهه مقاومت و در کنار شهدا ماندن بود.

وی به چگونگی عزیمت این جوان به جبهه سویه اشاره کرد و افزود: غلامرضا لنگری زاده زمانی هم که می خواست به جببه مقاومت برود از مادرش اجازه گرفت و تا زمانی که مادرش اجازه نداد نرفت، مقید به فریضه های عبادی و اهل معنویت و فردی و مقید به صله رحم بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: بنابراین این طور نیست که هر فردی از کرمان به جبهه مقاومت برود و شهید شود او این زمینه ها را ایجاد کرد این گونه یک جوان ۳۱ ساله از یک خانواده مستضعف با داشتن چند خواهر و ازدواج در سن ۲۱ سالگی این چنین مردانه می ایستد و از حریم خانه و خانواده اش دفاع می کند.

شهید لنگری زاده آن قدر با جبهه مقاومت انس گرفت که برای دیدن خانواده اش حاضر نشد به ایران برگردد

ابوحمزه خاطر نشان کرد: شهید غلامرضا لنگری زاده بعد از حضور در جبهه مقاومت، آنقدر انس می گیرد آنجا که به خانواده خود پیغام می دهد که شما برای دیدن من به سوریه بیایید چون اگر من بیایم دیگر نمی توانم به اینجا برگردم و خانواده اش از اینجا اعزام شدند رفتند سوریه و آنجا او را زیارت و ملاقات کردند.

وی تاکید کرد: این جوان نه درس دانشگاه خوانده است نه درس حوزه، او پرورش یافته مکتب اسلام  و قرآن است، او به خانواده اش گفته بود که من شهید خواهم شد و جالب تر اینجاست که مزار خود را از قبل به همسر خود در گلزار شهدای کرمان نشان داده بود.

شهید لنگری زاده قبل از شهادت مزار خود را به همسرش نشان داده بود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عجیب تر اینجاست که دوستانی که برای آماده کردن قبر این شهید به گلزار شهدا رفته بودند می گویند وقتی خاک را کندیم دیدیم قبر آماده است، و جالب تر اینجاست که برنامه خاکسپاری این شهید عقب می افتد تا درست در روز شهادت حضرت زهرا تشییع و به خاک سپرده شود .

ابوحمزه تصریح کرد: بنابراین شهید و شهادت این است و خانواده این شهید از قبل انتخاب شده و به ان ها حواله شده است که از خانواده شما غلامرضا شهید شود، این همه خانواده در کرمان زندگی می کنند چرا باید این خانواده انتخاب شوند بنابراین خانواده معظم شهید خصوصا مادر و همسر بزرگوار او باید خدا را شکر کنند و تا می توانند با صبر و استقامت روح این شهید را حفظ کنند.

وی در پایان اظهار کرد: برخی فکر نکنند نباید گریه کرد و اشک ریخت، پیامبر هم وقتی فرزندش را از دست داد گریه کرد، امام حسین هم وقتی چوانش را از دست داد اشک ریخت ، همین اشک باعث طهارت قلب و دل خواهد شد و زمینه ای خواهد شد که انسان به مراتب بالاتر فکر کند.


  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی