شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

صحبتهای میسا بدر الدین خاله شهید احمد مشلب

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۳۸ ب.ظ

صحبتهای میسا بدر الدین

خاله شهید احمد مشلب

وهمسر شهید مدافع حرم عباس فرحات

دربارهء جوانان فدائیان راه اهل بیت

بسم الله الرحمن الرحیم

این مردان کسانی هستند که امروز با شور حسینی به این کاروان درآویختند امروز من جوانان حسینی را دیدم من شور حسینی را دیدم جوانان زینبی را دیدم

امروز جوانانی را دیدم که اگر چه در زمان "امام حـــسین (ع)" نیستند اما اگر هم اکنون ندای

هل من ناصراً ینصرنی را بشنوند به آن پاسخ خواهند داد با جسم و جان و روح و با همه ی آنچه که دارند 

من همسرم را در محراب شهادت تقدیم کردم تا از نوه ی رسول خدا فرزند مولای ما و سیده ما

 "حضرت زینب (س) "دفاع کند

و همین طور دیگر شهدای مدافع حرم

همچون خواهر زاده ام" شهید احمد مشلب" تقدیم کرده ایم 

روحشان شاد و یادشان گرامی

ازسمت راست میسا بدرالدین خاله شهید مشلب

مادربزرگ احمد و سمت چپ مادرش سلام بدر الدین

@AhmadMashlab1995

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی