شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی


دختر شهید مدافع حرم جبار دریساوی:

بار دومی که میخواست به سوریه برود خیلی ناراحت بودم می گفتم یک بار رفتید کافی است برای چه دوباره میروید،کنارم نشست و گفت اگر ما به سوریه نرویم چه کسی میخواهد به نیروهای مردمی سوریه کمک کند،مردمی که مظلومند و زیر بار حملات تکفیری ها له میشوند،کسی نیست آنها را یاری رساند،من به خاطر اسلام میروم تا اجازه ندهم حضرت زینب(س)یک بار دیگر به اسارت در بیاید،با این حرف ها مرا متعاقد کردند با اینکه مدام گریه میکردم ولی در برابر حضرت زینب(س)تسلیم شدم و راضی هستم به رضای خدا‌.

 @Agamahmoodreza

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی