شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

خاطره ای از شهیدجود الله کرم

يكشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۳۲ ب.ظ


همرزم شهید جواد الله کرم :

شب آخر جواد قسم می داد ازش عکس نگیرند 

گفتم وظیفه من تهیه عکس است 

می گفت: از کار ها بگیر از چهره من نه ،! شب بود همه جمع نشسته بودیم داشتیم شوخی می کردیم گفت :

بچه ها امشب کمتر شوخی کنید.

تعجب کردم گفتم جواد نکنه داری شهید میشوی؟

 گفت :آره نزدیکه ،

هاج و واج مانده بودیم چه بگوییم

 همه لحظاتی در سکوت رفتند یکی از بچه ها دوربین آورد گفت: بگذار چند تا عکس بگیریم گفت باشه نشستیم چند تا عکس مجلسی انداختیم فرداش جواد شهید شد.

شهید الله کرم  ۳ بار در تاریخ ۹۳/۴/۱ ، ۹۳/۶/۳۰ و ۹۴/۷/۱۲ به درجه جانبازی نائل آمد و در نهایت در تاریخ ۹۵/۲/۱۹ ساعت ۵ صبح در جبهه خان طومان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

روحش شاد و یادش گرامی باد

 @Agamahmoodreza

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی