شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی


شهید مدافع حرم احمد اعطایی 

تولد:۱۳۶۴/۶/۷

شهادت: ۱۳۹۴/۸/۲۱ 

 سرش درد میکرد برای تبلیغ دین واحیای ارزشهای فراموش شده.

اصلا نمیترسید بلایی سرش بیارن وحتی اگر تواین راه(امر به معروف) صدمه ای میدید خوشحال میشد .

می گفت : شماها میترسید امر به معروف  کنید

اگر امر به معروف رو کنار نمی گذاشتیم

اوضاع مملکت و شهرمون اینطوری نبود.!! 

بسیار شجاع بود و استوار وخیلی دلش میسوخت وقتی میدید حجاب رعایت نمیشه.


🌷یک بار رفتم منزل برادرم، احمد گفت: می‌خواهم یک تابلو سفارش بدهم، که روی آن بنویسند:

 “هرکه باشد بر خمینی بدگمان 

حق ندارد پا گذارد این مکان “

گفتم:می‌خواهند پا به منزلت بگذارند مدیون می‌شوند!

قبول نمی‌کرد!

گفتم: من هم منزل‌تان نمی‌آیم! چون همه ما آقا را قبول داریم ولی شاید در عمل طور دیگری رفتار کنیم!

سر همین قضیه ۴-۵ ماه باهم بحث داشتیم!

به خاطر ولایت، حاضر بود قید مَنی که خواهرش بودم را بزند! کلاً اینطور بود و سر اعتقاداتش مادر و خواهر و همسر نمی‌شناخت!

 @Agamahmoodreza

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی