شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

همیشه وجودش باعث آرامش بود ...

پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۵۰ ب.ظ


یکی از ویژگیهای مومن اینه که در هر شرایط سختی باعث آرامش مومن دیگه بشه، دکتر هاشم زاده از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله عج که در مقطع کارشناسی با شهید محمد مهدی هم دوره بودن نقل میکنه؛ در دانشگاه امام حسین ع با آقا محمد مهدی و آقا سید محمد هادی بهشتی نژاد و آقای محمد علی صفائیه کارهای فرهنگی گردان را انجام می‌دادیم و رابطه ی صمیمی‌ بین ما بود. برگزاری جلسات قرآن با من بود و  سید هادی هم که شهید شد بیشتر فعالیت های هیئت و علی آقا و آقا مهدی هم عمده فعالیت های فرهنگی را انجام میدادن. تنها کسی که در هر شرایطی که کسی ما رو تحویل نمیگرفت گاه و بی گاه پای درد دل ما می نشست آقا مهدی بود.

گاهی آخرای شب که از جلسات هفتگی قرآن به سمت خوابگاه بر میگشتم تو تاریکی شب بین راه به یکباره تو خیابون دانشگاه جلوم سبز میشد و انگار میدونست تو دلم چه خبره و وقتی حرفای دلم رو و بی مهری هایی که تو دانشگاه برای کار بیشتر بهم میشد رو میگفتم طوری باهام حرف میزد و رفتار میکرد انگار لحظه به لحظه در جریان مسائل و مشکلات کار بوده و وقتی همراهی کلامیش رو میدیدم دلم اروم میشد.

ظرفیت روحیش بقدری بالا بود که میدونم بعد از من اگه با کس دیگه هم بلافاصله برخورد داشت همین طور میتونست دنیای او رو هم بخوبی درک کنه و خودش رو در ظرف طرف مقابل ببینه و همراهی کنه . این انعطاف روحی و توان ارتباط با افراد در شرایط مختلف نشان از ظرفیت روحی بسیار بالای او داشت.

خلاصه شهید لطفی همیشه وجودش باعث آرامش بود ...

شهید راه نابودی اسرائیل

شهید محمد مهدی لطفی نیاسر

 @sh_mahdilotfi 


  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی