شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

همیشه برای میثم قوت قلب بودم

دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۳۸ ب.ظ


مادر شهید 

 برای اینکه روحیه بگیرد دائم به او تاکید می کردم، من افتخار می کنم که پسرم در راه خدمت به اسلام برای امام زمان سربازی می کند 

هیچ وقت کاری نکردم و حرفی نزدم که دلش بلرزد و اعتقاداتش نسبت به مسیری که انتخاب کرده سست شود 

برایم سخت بود و دندان بر جگر می فشردم اما همیشه برای میثم قوت قلب بودم

برای همه ماموریت های او بی تاب بودم، اما او هیچوقت متوجه بی تابی من نمی شد، چون همیشه به او روحیه می دادم و او از شعله درونم بی خبر بود 

شهید میثم نجفی

شهید مدافع حرم

 @modafeonharem

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی