شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

سروده شهید محمدحسین محمدخانی

پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۵۶ ب.ظ

تو را می خواهم ...

بارها گفتم و گویم که تورا می خواهم

از کرم خانه تو لطف و عطا می خواهم

آبم ازسر بگذشت است و به سرحد جنون

دگر از خوف نگویید رجا می خواهم

استخوانی در گلو دارم و خاری در چشم

به فراقت ز خدا اشک و نوا می خواهم

باز از قافله جا ماندم و نومید شدم

وصلت جمله رفیقان ز خدا می خواهم

مستکینم به جز ازعشق توام نیست کسی

بر سر خوان تو ارباب سخا می خواهم

استخوانی بده تا کلب درت رام شود

منم آن کلب که از شاه فنا می خواهم

به خدا چشم به دستان تو دارم آقا

دیدن صحن تورا  کرب و بلا می خواهم

غافل از قافله گشتم همه از دستم رفت

من غفلت زده دستان رها میخواهم

سروده شهید محمدحسین محمدخانی 

@shahidmohammadkhani

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی