شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

عاشقی رایج نبود, عباس آن را باب کرد

چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۴۱ ب.ظ

عمار علاقه زیادی به حوزه‌ی پرواز داشت که زمینه تخصصش هم بود با پشتکاری که به خرج داد در این زمینه به عنوان نفر اول و درجه‌ی استادی شناخته شد.

سید عمار، می خواست همانند عمارِ علی(ع) پای آرمان های رهبرش بایستد. خودش می‌گفت: «من اگر کاری می‌کنم، برای اعتلای این سرزمین است، پس از حمله تکفیری ها به کشور سوریه و حضور مستشاری نیروهای ایرانی در آن کشور، سید عمار پاشنه درب فرماندهی را از جای درآورد و پیگیری‌های مکرر او و علاقه‌اش برای جهت اعزام به جبهه‌های مبارزه با تکفیری‌ها باعث شد که فرماندهی نیز با وجود سختی اعزام افراد به این نوع ماموریت ها تمام تلاش خود را نمود تا بتواند سید را به کشور سوریه اعزام نماید.سرانجام مسئولین با اعزام او به عنوان استاد نیروهای حزب الله و سوری موافقت نمودند.

ردپای سید عمار را در عملیات‌هایی همچون آزادسازی حلب، موصل، تدمر، حماء، نبل و الزهرا می‌توان یافت

شهیدمدافع‌ حرم سیدعمارموسوی

سالروز شهادت    



عاشقی رایج نبود, عباس آن را باب کرد

او دو دستش را کنار علقمه نذر سر ارباب کرد

یا ابوالفضل العباس!!!

هرگاه حامد به  مراسمی یا هیئتی می رفت، می گفت ای کاش روضه ی حضرت عباس(ع) بخوانند. ارادت عجیبی به حضرت عباس(ع) داشت. در این حدیث شک نکنید که می فرماید هرکس به هرآنچه دل بسته روز قیامت با همان محشور می شود. حامد نیز موقع شهادت شبیه حضرت ابالفضل (ع) شده بود... هم چشمانش را داده بود هم دستانش را؛ اگر به تمام اعضای بدن قمر منیر بنی هاشم تیر زده بودند بدن حامد نیز سر تا پا ترکش بو.د  حامد در راه و مرام حضرت عباس(ع) بود، مثل ایشان شهید شد و قطعا با خود ایشان نیز محشور می شود. کسانی که در بیمارستان حامد را دیده بودند، هرکس حالش را میپرسید به آنها می گفتند به مقتل حضرت ابالفضل مراجعه کنید.

سالروز شهید حامدرضایی    

                     

@modafeonharem


  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی