شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

دعای مستجاب شهید مهدی

پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۵۳ ب.ظ


 چهارشنبه بود و وقت اذان صبح برای نماز بیدار شدم.

وضو گرفتم و با سجاده شهید مهدی نماز خواندم .

به یاد سال گذشته افتادم که به مهدی زنگ زده بودم و گفتم مهدی جان سر نماز برای من دعای ویژه بکن.

و شهید مهدی با خنده گفته بود، اگر دعایم میگرفت برای خودم دعا می کردم .

به یاد این موضوع که افتادم گریه امانم نداد.

 به مهدی گفتم؛ بی معرفت دیدی دعایت گرفت و به آرزویت رسیدی️

حالان نوبت من است که برایم دعا کنی.

 همان روز هنوز اذان ظهر را نگفته بودند ، توی خیابان بودم که تلفن زنگ زد و مشکلی که داشتم حل شد 

از اینکه شهید مهدی برایم دعا کرده بود تا مشکلم حل شود، زدم زیر گریه و گفتم آقا مهدی معرفت تو قبلا به ما ثابت شده بود.

شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی

@modafeanharam77

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی