شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

مراقبت از چشم

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۲۱ ب.ظ


برای انجام یک دوره آموزش غواصی رفته بودیم قشم.

چند روزی که گذشت و جاهای مختلف رفتیم و یه دوری تو پاساژا زدیم و در نهایت شب آخر می خواستیم بریم یکى از مراکز خریدِ معروف قشم .

به مسعود گفتم که بیا باهم بریم خرید من هر چی گفتم پاشو بریم، نمیومد و دلیلشم نمی گفت.

و از اونجایی که اگه نمیومد به ما هم خوش نمی گذشت به حاجی گفتم که مسعود نمیاد؛ شما بهش بگی نه نمیگه.

بعد از گفتن حاجی، بلند شد

 وباکمال عصبانیت به من گفت

اگه‌بیام‌و‌به‌گناه‌کشیده‌ بشم تو‌مسولیتشو‌قبول‌میکنی⁉️

اون موقع خندیدم ولی الان وقتى یاد اون حرف مسعود مى افتم،

 فقط گریه مى کنم  به حال خانم هایى که ارزش خودشونو نمى دونن و با پوشش نامناسب باعث به گناه افتادن جوونا میشن...

مسعود از چشم هاش مراقبت کرد که خدا خریدارش شد.

هرکس می خواد راه مسعودو بره یه راهش اینه که از چشماش مراقبت کنه...

شهید مدافع حرم

مسعود عسگری

مزار واقع در بهشت زهرا (س)                       

@modafeanharam77

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی