شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

معتقدم شهدا برگزیده شده خداوند هستند

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۳۷ ب.ظ


از شیرینی‌های سنتی به ویژه شیرینی پادرازی برای الیاس پختم  تا در سوریه خود و هم‌رزمانش  بخورند، به او گفتم مقداری از شیرینی‌ها را هم برای خادمان حضرت زینب(س) ببرد.

وقتی برای بار آخر بعد از اعزام از پشت تلفن  به من زنگ زد گفت: که این سفارش من را انجام داده است صدایش از پشت تلفن گرفته بود و به‌خوبی حس می‌کردم گریه کرده.

در آخرین صحبت‌هایمان به من وصیت کرد که فراموش نکنم که همیشه کنار همسر و فرزندانش باشم و نگذارم تنها بمانند. 

متأسفانه بعد از شهادت برادرم گاهی بسیار بی‌تابش  می‌شدم و دل‌تنگی برای الیاس اذیتم می‌کرد بااین‌حال هیچ‌گاه از رفتن او برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) ناراحت و پشیمان نبوده و نیستم

 من معتقدم شهدا برگزیده شده خداوند برای قرار گرفتن در این راه هستند و براساس راهی که اعتقادات آن‌ها نشان می‌دهد حرکت می‌کنند و همین موجب شده با ثبات و محکم در این مسیر قدم بردارند. به نظرم این برگزیده شدن یک‌روزه به وجود نمی‌آید بلکه از همان کودکی نشأت می‌گیرد. 

الیاس همیشه تأکیـــد داشت پیرو ولایت‌فقیه باشیم و به بانوان هم سفارش می‌کرد حجاب خود را همواره حفظ کنند. این سیره همه شهدا چه در ایام دفاع مقدس و چه اینک در میان شهدای مدافع حرم دنبال و نسل به نسل انتقال داده می‌شود.

راوی: خواهر شهید

شهید الیاس چگینی

شهید جاویدالاثر مدافع حرم 

@zakhmiyan_eshgh

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی