شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

گفتم که بدونی که می‌دونی..

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۱۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم  قربة الی الله

. . بعد از تو، به تصویر تو خو کرده نگاهم

بیچاره‌ام آنقدر که هم‌صحبتم این است می‌میرم ازین غم،

که در آغوش تو ای دوست

یک بار نشد گریه کنم،

... حسرتم این است .

رفیق محمود

گریه 

آغوش

حسرت

آااااااااااااه

سربازان آخرالزمانی امام زمان عج 

فدایی حضرت زینب سلام الله علیها 

شهیدمحمودرضابیضائی

پونزده روزِ که از فروردینی ترین ماهِ سال، میگذره اما من دلم سالهاست تو غروب بیست و نهمین روز از دی ماهی ترین ماه سال،اسیرِ. همین؛ گفتم که بدونی که می‌دونی...

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۱)

اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی