شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

گلوى خونین"

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۱۹ ب.ظ

 ،خاطره اى از شهید مدافع حرم مرتضى عطایى (ابوعلى) به روایت همسر گرامى شهید؛

بسم رب الشهداء "گلوى خونین" ...

دو روز قبل از رفتنِ سری آخر، گفتم: آقا مرتضی این دفعه بری از دستت میدم. گفت: روز قیامت گلوی امام حسین [علیه السلام] خونی باشه و گلوی من سالم باشه؟ من خجالت میکشم و شرمنده هستم. شهید هم که شد درست تیر به سمت راست گلویش خورد. خیلی خوشحال شدم که روز قیامت گلویش مثل اباعبدالله [علیه السلام] خونی است و شرمنده و خجالت زده نیست من هم سرم را بالا میگیرم. همیشه این قسمت دعای ناحیه مقدسه را تکرار میکرد که: "أَلسَّلامُ عَلَى الشَّیْبِ الْخَضیبِ"

شهید مرتضی عطایی

 @Ahmadmashlab1995

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی