شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

۶۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

۳۰
مرداد

 دوست شهید  همه ی انسان ها در زندگیشان درد و رنج هایی  دارند، درد های متفاوت و چه بسا بعضی از اون رنج ها چقدر حقیر و پست و چقدر خنده دار عباس درد، رنج و دغدغه هایی که داشت از جنس زمین نبود رنج هایش هم مثل خودش ازجنس آسمان بود؛عباس کسی بود که دنبال معالجش رفت، راه درمان عباس عشق بود که خداوند در وجودش گذاشته بود. مصداق بارز فرمایش حضرت آقا بود که فرمودند: اول باید خودت را شهید کنی  بعد شهیدبشی. عباس تو مسیر اهل بیت (علیهم السلام) حرکت می کرد اصلا رمز موفقیت عباس این بود که شاگردی اهل بیت علیهم السلام را کرده بود و تو همین مسیر رشد کرده بود.

شهید عباس دانشگر شهید مدافع حرم

@modafeanharam77

  • دوستدار شهدا
۳۰
مرداد

شهید آسمانی  فرا رسیدن سالروز زمینی شدنت مبارک... و راستی زندگی در این دنیا چه سخت و طاقت فرسابود اگر مثل شما شهدا را نداشت.

29مردادماه، روز تولدت شهیدجوادمحمدی مبارک باد .

@ahmadmashlab1995

  • دوستدار شهدا
۳۰
مرداد

 

ماذوالفقار حیدریم

یکباره طوفان می کنیم پایگاه کفر را

با خاک یکسان می کنیم 

خدشه ای وارد شود

بر مرقد آل علی 

کربلا را

تا مدینه بیت الاحزان می کنیم 

شهید حمید قنادپور سالروز ولادت

@zakhmiyan_eshgh

  • دوستدار شهدا
۳۰
مرداد

سردار شهید مدافع حرم حاج جانمحمد علی پور مکه مکرمه سال ۱۳۹۳ و سردار شهید آن عبدصالح خدا بود که هم حاجی شد و هم با شهادتش،ناجی..

@modafeanharam77

  • دوستدار شهدا
۳۰
مرداد

 عید غدیر در روز عید غدیر حتما به دیدن سید های فامیل میرفت.عید غدیر را عید اصلی شیعیان میدانست.و روی اعمال مستحبی آن روز تاکید داشت. و بعد از آن به دیدن اقوام میرفت. و این عید را به هرکسی که میرسید تبریک میگفت تماس میگرفت یا به دیدنشان میرفت. و در آخر کاری که هرسال میکرد و ترک نمیشد، به گلستان شهدا میرفت.

  شهیدمدافع حرم حسین رضایی

فقط به عشق علی

 @Modafeaneharaam

  • دوستدار شهدا
۲۸
مرداد

دراز کشیده بودیم. با کلی ذوق و شوق بهش گفتم: اوج آرزوم اینه که پولدار بشیم، یه خونه تو بهترین نقطه اصفهان، سفر های خارج، گشت و گذار و... ازش پرسیدم خب محسن تو آرزوت چیه؟! نه گذاشت نه برداشت گفت: شهــــــــادتــــ

@Modafeaneharaam

  • دوستدار شهدا
۲۸
مرداد

وقتی محمودرضا به تبریز می آمد، کمتر توى جمع بزرگترها مى نشست. بلند میشد و بچه ها را سرگرم می کرد. پسرم ، سه تا خواهر زاده ها و دختر خودش مدام روى سر و کولش بودند. تقریبا بجز وقت نماز و کارهای بیرونش، بقیه وقتی را که در خانه داشت صرف بچه ها می کرد آنهم تا حدی که دیگر بچه ها خسته مى شدند از بازی.

@Agamahmoodreza

  • دوستدار شهدا
۲۸
مرداد

 

خدا نوشته مرا پاسبانشان باشم مدافع حرم عمه جانشان باشم خدا نوشته که بعد از هزار و اندی سال شعاعی از قمر خاندانشان باشم.

سالروز ولادت شهید مصطفی نبی لو

@zakhmiyan_eshgh

  • دوستدار شهدا
۲۷
مرداد

 

آرزو داشت با فرزند سادات ازدواج کند میگفت : دوست دارم فردای قیامت به حضرت زهرا (س) محرم باشم. خیلی علاقه به حضرت زهرا س داشت و از پهلو ترکش خورد و آسمانی شد. شهید مهدی علیدوست 

  • دوستدار شهدا
۲۳
مرداد

عید قربان است ؛ ای یاران گل افشانی کنید گوسفند نفس را گیرید و قربانی کنید . . .

عیدتان مبارک ایمانتــــان ابراهیمی شهید سعید خواجه صالحانی

@ravayate_fath

  • دوستدار شهدا