شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

عکس شاخص شهداى فاطمیون

دوشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۴۷ ب.ظ

عکس شاخص شهداى فاطمیون به روایت شهید مدافع حرم مرتضى عطایى (ابوعلى)؛

بسم رب الشهداء و الصدیقین

من در بسیج مسئول آموزش بودم و این را خیلى دوست داشتم؛ براى همین خیلى تأکید مى‌کردم که نیرو از لحاظ ظاهرى و دیسیپلین نظامى، همه‌چیزش درست باشد.

دوست داشتم وقتى سیدابراهیم (مصطفى صدرزاده) از مرخصى برمى‌گردد، متوجه شود که تحولى در نیروها ایجاد شده است. مى‌خواستم مسئولیتى را که به گردن من گذاشته بود، به نحو احسن انجام بدهم.

یک روز رفتم براى نیروها از زینبیه پیشانى بندهاى «لبیک یا زینب» گرفتم. با کمک شهید مالامیرى خیلى منظم، چفیه مشکى دور گردن بچه‌ها بستیم و سربندها را هم روى کلاه کامپوزیت آنها گره زدیم. لباس‌ها هم یکدست بود و وضعیت ظاهرى خیلى منظم و مرتبى درست شد. صحنه خیلى قشنگى بود. کسانى که موبایل داشتند، شروع کردند به عکس گرفتن. این عکس همه جا پخش شد؛ حتى روى جلد اولین سالنامه فاطمیون و تبدیل شد به عکس شاخص فاطمیون.

برشى از کتاب "ابوعلى کجاست؟"؛ شهید مرتضى عطایى

‏ @labbaykeyazeina

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی