شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

یادداشت همسر شهیدمدافع حرم «مهدی نوروزی» ازثبت نام فرزندشهید در مدرسه یکی ازخاطرات جالب اقامهدی حضور درعملیات مرصاد بود ،یادمه سفر آخر که رفتیم کربلا ابتدا مسیر کرمانشاه به مرز از یادمان عملیات مرصاد که رد شدیم مجدد خاطراتش رو مرور کرد نکته جالبش این بودکه میگفت کلاس اول بودم ومعلم داشت ازجنگ ومشکلات جنگ میگفت وحضور رزمنده ها درجبهه که من بامعلم همراه شدم وشروع کردم به توضیح دادن صحنه هایی که دیدم ومعلمم متعجب شد حالا آقا محمدهادی قدم درجای پای پدر گذاشته تو مصاحبه یکی ازمدارس وقتی فرد مصاحبه گیرنده ازش پرسیده بود علاقه ت چیه گفته بود یکبار دیگه برم سوریه بعد برم حلب جنگ اونجا شباصدای توپ میاد من بیسیم واقعی داشتم به من میگفتن قائد عملیات محمدهادی آمدبیرون وباید من میرفتم داخل همون آقا یک سری سوال ازمن پرسید وبعد گفت محمدهادی خیلی خیال پردازهه وخودش رو جایگیزین خاطرات پدرش معرفی میکنه براشون توضیح دادم که... باورش سخت بود براش ژن دیگه مینویسم که بماند نشان از پدر ان شاالله عاقبت بخیر بشی عکس شهیدمربوط به مرداد۶۷ عملیات مرصاد عکس محمدهادی مربوط به آبان۹۷ خرابه های حلب @modafeanharam77

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی