شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

پیاده‌روی اربعین

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۷:۳۹ ب.ظ

پیاده‌روی اربعین در سال 91به پیاده روی اربعین رفتند.در حالی که با کاروان رفته بود می گفت سعی می کردم جدا از گروه حرکت کنم و مداحی گوش می دادم و می گفت آنجایی که پایم درد می گرفت به یاد بچه های امام حسین گریه می کردم هر لحظه خود را در صحنه حرکت کاروان از کربلا به شام می گذاشتم و به یاد امام حسین و اهلش با گریه حرکت می کردم. سال بعد می خواست دو مرتبه عازم کربلا شود، اما هزینه سفرش را به خانواده ای که نیازمند بودند تقدیم نمود و همان شب خواب دیده بود در کربلا مشغول زیارت می باشد. شهید مدافع حرم حسین امیدواری

@modafeanharam77 

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۱)

خاطره خیلی قشنگی بود

خیلی خوشحال میشم پست منم بخونید و نظرتون رو بنویسید

پاسخ:
سلام شهدا تمام دغدغه فرهنگ عاشورا رو داشتن و تمام هم و غمشان اجرای فرامین خدا و اهل بیت بود.
مظالب شما رو هم خوندم منتها بنده تو زمینه کار شما تخصصی ندارم. آرزو می کنم  موفق باشید. یا علی. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی