شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

سفارش شهید مدافع حرم علی شاهسنایی

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۸ ب.ظ

شهادت لباس تک سایزی است که ما باید با اعمال و رفتار و اخلاص، خود را اندازه آن کنیم…..انشاالله

خدایا امید آن دارم که سرخی خونم، سیاهی گناهانم را غسل دهد و پاک شدن از گناه موجب آن شود که در جمع شهدای اسلام سر افکنده نباشم.

ای مردم این جانها از خودمان نیست، آن را خداوند تبارک و تعالی به ما داده و روزی هم از همه می گیرد. پس اگر این بدنها برای مرگ آفریده شده است که چه بهتر که انسان در راه خدا کشته شود.

سفارش به برادران و خواهران دینی: 

ای برادران و خواهران دینی به شما سفارشی می کنم به پیروی از ولایت فقیه و گوش دادن و عمل بی قید و شرط به فرمایشات ایشان و خواندن زیــــــــــارت عاشورا، من خود هر صبح و شام زیارت  را می خواندم، نتیجه آن را در زندگی دیدم و از خدا بخواهید که به همه ما اشک چشم و دل مناجات عنایت کند، مخصوصا در مجالس روضه امام حسین.

و شما رفقای هیئت ، قدر این جلسه ها را داشته باشید و سعی کنید در این جلسه های هیئت شرکت کنید و شما را وصیت می کنم که در مورد دیگران قضــــــــــاوت نکنید، ما همه در حال امتحان هستیم. در خانه با صدای بلند اذان بگویید و قرآن بخوانید و احــــــــــترام به پدر ومادر را فراموش نکنید که بهشت زیر پای مادران است

شهادت۱۳۹۴/۹/۱

بانک اطلاعات شهدای مدافع حــــــــرم 

https://telegram.me/joinchat/BdZTPjviYcoxtTeCDfbqPQ

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی