شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

شهید مدافع حـــرم ابوالفضل راه چمنی

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۲ ب.ظ


خاطره ای از برادر شهیدم

یکبار که از موضوعی ناراحت بودم و از آن رنج میبردم،

آقا ابوالفضل به من گفت داداش دورکعت نماز بخون تا آرام شوی، گفتم آخه...

گفت بخون منم خواندم و بهتر شدم.

این قضیه گذشت تا روزی که خبرشهادت آقا ابوالفضل را به من دادن حالم خیلی خراب بود

که به یاد پند برادرم افتادم و دو رکعت نماز خواندم و آرام شدم .

شهادت فروردین۹۵

کانال شهید  @abolfazlrahchamani

بانک اطلاعات شهدای مدافع حــــــــرم 

https://telegram.me/joinchat/BdZTPjviYcoxtTeCDfbqPQ

  • دوستدار شهدا

ابوالفضل راه چمنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی