شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

خصوصیات بارز احمد ...نماز اول وقت بود

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱ ق.ظ


خاطراتی از زندگی خصوصی شهید سید احمد حسینی از زبان همسرش،، از خصوصیات بارز احمد ...نماز اول وقت...بود...خصوصیت دیگه ای ک همیشه یادمه و بارز بود اینه که احمد از غیبت خوشش نمیومد....اگه توی جمعی بودیم و کسی غیبت میکرد ....یا صدای تلویزیون را بلند میکرد یا تذکر میداد..وقتی با احمد حرف میزدم میگفت همیشه دوست دارم خدا ی امتحان بزرگ ازم بگیره بدونم اگه شب عاشورا بودم جز کسانی بودم ک تو تاریکی شب امام رو تنها گذاشتند یا کسانی که شجاعانه موندن و شهید شدند.....و آخرشم خدا رو شکر به آرزوش رسید....من با تمام وجود به احمد افتخار میکنم...

 سه ماه سوریه بود ....

 پیکرش بی سر برگشت....

شهید سید احمد حسینی....متولد 66 ....افغانستان....احمد از 13 سالگی به ایران اومد...کنار کار کردن زبان انگلیسی هم می آموخت....احمد در سن 24 سالگی با دختر داییش ازدواج کرد.... سه سال و نیم از ازدواجشون میگذشت ک احمد برای دفاع به سوریه رفت...و شهید شد....

18/1/93

تاریخ شهادت

اَللهُمَّـ صَلِّ عَلی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْـ بِحَقْ زِیْنَبْــ کُبْــــــریٰ (س)

ڪاناڸ رسمے«شــ‌هداے فاطمیوڹ»

 @Sh_fatemi

  • دوستدار شهدا

سید احمد حسینی فاطمیون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی