شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

فرزند شهید سعید سامانلو با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید سامانلو گفت: پدرم در دفاع از اسلام جان خود را فدا کرد و من ادامه‌دهنده راه وی هستم.

علی سامانلو فرزند شهید سعید سامانلو در حاشیه مراسم تشییع شهدای مدافع حرم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: داعشی‌ها و دشمنان اسلام بدانند من هم‌رزم پدرم هستم و تا بزرگ شدنم از مدافعان جنگ نرم می‌شوم.

وی گفت: به تکفیری‌ها می‌گویم که در مقابل شما می‌ایستم، با قلم و دوربینم اقدامات پلید شما را افشا می‌کنم.

فرزند شهید سعید سامانلو با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید سامانلو بیان کرد: پدرم در دفاع از اسلام جان خود را فدا کرد و من ادامه‌دهنده راه وی هستم. امروز در مراسم تشیع شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم شرکت کردم و به‌عنوان عکاس و خبرنگار از حضور پرشور مردم قم عکس گرفتم.

شهدای مدافع حرم قم

https://telegram.me/joinchat/C9nfRDyiUT8EazsObYH3rA

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی