شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

بخشی از وصیت نامه شهید علیرضا حاجیوند قیاسی

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۲۳ ب.ظ

شهید علیرضا حاجیوند قیاسی

شهید شاخص جامعه کارگری خوزستان در سال۹۵

شهید مدافع حرم

 ولادت: ۱۳۶۴ - دزفول

شهادت:  ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - نبل و الزهرا

مادرم یادت باشد که اگر در این راه کشته شدم و برنگشتم من خود را وقف اربابم حضرت ثارا… کردم و چیزی که هدیه داده می شود را کسی پس نمی گیرد و فقط پیش خودت بگو به فدای سر حضرت ثارا….

مادر یادت هست که گفتم دوست دارم بدنم پاره پاره شود؟

یادت هست که گفتم دوست دارم از بدنم فقط قطعه ای کوچک برگردد که مردم زیر جنازه من خسته نشوند؟

پس به من قول بده که جان حضرت زهرا(س) بی قراری نکنی چون اینجاجای ما خیلی خوب است این جا بوی ارباب می دهد..


یسیم چی

@bisimchi1

  • دوستدار شهدا

حاجیوند قیاسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی