شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

راز هشتمین شهید...

چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۱ ب.ظ

هشتمین شهید لشکر زرهی هشت نجف اشرف...

پویا که درزندگی دنیایی اش وابستگی وعشق زیادی به هشتمین امام شیعیان داشت.

شهادت وحیات اخروی اش هم رنگ وبوی رضایی داشت.

اودراول ماه هشتم مصادف باتاسوعای حسینی سال (۹۴) به شهادت رسیدودرهشتمین روزهشتمین ماه سال (۹۴) دردل خاک به امانت سپرده شد

هرموقع حرم امام رضا (ع) میرفتیم لحظه ی وداع روبروی 

پنجره فولادمی ایستادوبه پهنای صورت اشک میریخت و شعری راباخودش زمزمه میکرد:

دلموگره زدم به پنجره ات دارم میرم 

قول بده تامن میام این گره هاروواکنی 

بهش گفتم گره زندگی ات چیه ؟که ازآقامیخوای بازکنندلبخندی زدوسکوت کرد....

وقتی که بچه دارشدیم همیشه میگفت من هرچیزی ازامام رضا(ع)خواستم ایشان همیشه به من عنایت داشتندوودرخواستم رابی جواب نگذاشتندان شاءالله آخرین درخواستی که دارم هم اجابت کنند....

بعدازشهادتش متوجه شدم آخرین درخواستش ازامام هشتم شهادت بود.

شهادت گوارای وجودت باد، ای هشتمین شهید.....

شهیدمدافع حرم پویا ایزدی

تاریخ شهادت :۹۴/۸/۱ مصادف باتاسوعای حسینی

تاریخ خاکسپاری:۹۴/۸/۸

به قلم همسرشهید

ارسالی همسر شهید

@bisimchi1

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی