شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی


«بعد از ذکر ویاد نام خداوند و شهادت به یگانگی خداوند و نوبت پیامبران امامت علی و ۱۱ فرزندش وصیت خود را چنین آغاز میکنم»

اینجانب«سیداسحاق موسوی» فرزند«سیدمحمد» متولد۲/۱/۱۳۵۶ ساکن روستای «ناظریه» در سلامتی و صحت عقل وصیت میکنم پدرو مادر عزیزم مرا ببخشید و حلال کنید و برای آمرزش و عاقبت بخیری ام دعا کنید.

زیرا رضایت خداوند در رضایت شماست و خداوند در قرآن میفرماید به پدرو مادر خود نیکئ کنید و مکررٵ تکرار شده که رضایت خداوند در رضایت والدین است.

خواهرانم شما فرزندان زهرای مرضیه هستید؛پس مایه افتخار زهرای مرضیه باشید و حجاب خود را رعایت کنید و همواره ملزم به رعایت حجاب اسلامی و نماز اول وقت باشید و در همه جا و همه حال پاسدار حجاب بوده و همواره حجاب خود رعایت و نماز خود را اول وقت بجا آورید به هیچ عنوان از حجاب و نماز اول وقت خود غافل نشوید.

برادرانم شما فرزندان علی مرتضی هستید؛ پس علی وار زندگی کنید و بدانید حجاب مختص بانوان نیست شما نیز مایه افتخار علی مرتضی باشید.

مبدا کاری یا حرکتی انجام دهید که  موجب ناراحتی قلب نازنین آقا امام زمان شود؛نماز اول وقت امر به معروف و نهی از منکر و دعای فرج را هیج گاه فراموش نکنید

اساس جامعه نماز اول وقت و امر به معروف و نهی از منکر است از آن غافل نشوید

همیشه پاسدار ولایت علی و آل علی باشید و در این راه از جان و مال خود دریغ نکنید

خواهران و برادرانم، پدرو مادر عزیزم بعد از من گریه و ناله نکنید خوشحال و شادمان باشید؛ زیرا خداوند در قرآن میفرماید:

«شهدا زنده اند نزد خدا روزی میخورند»

پس بعد از من خوشحال و شادمان باشید که من جاویدان شدم؛ از دوستان وسایر اقوام برایم طلب حلالیت کنید اگر با شما برخورد تند و بدی داشتم ببخشید حلالم کنید و دعا کنید بر سفره عمه سادات مهمان باشم و مورد شفاعتش قرار گیرم.

پدرو مادر عزیزم و خواهر و برادرانم من به راهی که میروم و انتخاب کرده ام کاملا آگاهم و بدرستی انتخاب و راهم ایمان دارم

بعد از من عده ای سبک مغز و جاهل  زبان به تمسخر و نصیحت بی‌ جای شما خواهند گشود

به والله قسم اگر این جماعت در کربلا بودند حسین ابن علی را یاری نمی کردند  و تنهایش می گذاشتند و تماشا می کردند،چگونه امامامش را میکشند

این جماعت از اسلام فقط دولا و راست شدن و تسبیح چرخاندن و حرفهای قشنگ قشنگش را فهمیده اند؛از بصیرت بی بهره اند

این جماعت اگر مهدی ظهور کند او را نیز یاری نخواهند کرد و مهدی فاطمه را تنها  و غریب خواهند گذاشت

پس محکم و استوار و باشید و غم به خود راه ندهید،برایم روزه بگیرید و نماز بخوانید که خداوند الرحمان و رحیم است

خدا را شکر حق الناسی بر گردنم نیست؛که خداوند از حق خود میگذرد ولی از حق بندگانش هرگز

مرا ببخشید و برایم طلب حلالیت کنید دعای خیر مادر و پدر مایه عاقبت بخیری و سربلندی انسان است

مادر و پدر عزیزم برای سربلندی عاقبت بخیری ام دعا کنید‌؛به امید فرج یگانه منجی عالم بشریت مهدی صاحب الزمان (عج) و بر طرف شدن موانع ظهورش.

«سیداسحاق موسوی» فرزند«سیدمحمد» متولد1356/1/2 ساکن ناظریه عازم دفاع از حریم آل الله در سوریه تاریخ(1391/9/27)

عاقبت خاک شود حسن جمال من و تو خوب و بد میگذرد وای بحال من و تو

قرعه امروز به نام من و فردا دگری میخورد تیر اجل بر پر و بال من و تو

مال دنیا نشود سد ره مرگ کسی

گیرم که کل جهان باشد از آن من و تو

ڪانال رسمی سردار شھید«محمدرضا خاوری» حجت

telegram.me/joinchat/C_uoXD7j7RAZyxJDNv_Cjg

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی