شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

شهید سجاد خیلی انسان خوش رو، و با ادبی  بود خلاصه از اونجایی که من باسجاد رفیق بودم نمی دونم چی شد یه دفعه گفت ما خیلی آدم های بی چاره ایی هستیم با تعجب!گفتم چرا؟

 با یه نگاهی گفت آخ ما پدر نداریم.

گفتم هان!گفتم یعنی چی؟

گفت پدرمون نیست دیگه مگه تو امام زمان (عج) رو نمیشناسی گفتم چرا نمی شناسم من نوکر اقا صاحب الزمان هستم،  تازه فهمیدم چی میگه دو هزاریم افتاد

منظور سجاد این بود که در نبودن امام زمان (عج) ما پدر نداریم چون اعتقاد داشت که ما  بچه شیعه ها  فرزندان امام زمان هستیم و در نبود اقا پدر نداریم و اخر این قضیه بهم گفت رفیق همیشه غصه امام زمانت رو بخور که امام زمان هم خریدارت باشه. بغضم گرفت و رفتم..

و خدا شاهد هر وقت سجاد رو میدیدم یاد اون حرف می افتادم غصه امام زمانت رو بخور که امام زمان هم خریدارت باشه حرف زیبایی گفت و این رو میدونم  که سجاد انقدر غصه امام زمان رو خورد که حضرت خریدارش شد.

کانال‌شهید 

 @Shahid_sajad_zebarjad

تاریخ شهادت۹۵/۷/۷

نحوه‌شهادت ترکیدن خمپاره کنارشون

شهیدمدافع‌حرمــ  سجاد زبرجدی

 بانک اطلاعات شهدای مدافع حــــــرم

http://telegram.me/joinchat/BdZTPjviYcqmkUF7chrEUA🍁

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی