شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی


فدائیان حرم: شهید خود را معرفی کنید برایمان و متولد چند بودن؟

همسر شهید: شهید محمد حسین سراجی متولد 1359/10/6

فدائیان حرم: از رفتن سوریه برایمان بگید سفر چندم بود؟

فدائیان حرم: اولین باری بود که به این سفر رفتن؟

فدائیان حرم: ایشان سپاهی بودن؟

همسر شهید: بله پنج سالی بود که تو سپاه مشغول کار بودن ایشون قبلش 20 سال بسیجی فعال بودن.

فدائیان حرم: چند ساله ازدواج کردین و چند یادگار از ایشان باقی مانده؟

همسر شهید: سال ۸۶ ازدواجمون بوده وحاصل این ازدواج دو فرزنده پسربه نام های امیر علی و امیر محمد

فدائیان حرم: چی شد ایشان به سوریه اعزام شدن؟

همسر شهید: دو سالی بوده که میخواستن به این سفر برن ولی قسمت نبوده ایشون عاشق شهادت بودن حتی به قول مادرشون راه رفتن ایشون هم بوی شهادت میداد.

فدائیان حرم: شما با رفتن ایشان موافق بودین ؟

همسر شهید: راستشو بخواید اولش نه ولی بعد با حرفایی ایشون زدن راضی شدم.

فدائیان حرم: اولین لحظه ای که صحبت رفتن قطعی ایشان شد چه حالی داشتین؟

همسر شهید: خوب ناراحت شدم ولی وقتی بهم گفتم که من به خاطر شما و مملکتم میرم و دفاع از حریم اهل بیت بی بی زینب ص من دیگه هیچ حرفی نزدم.

فدائیان حرم: تاریخ اعزام ایشان کی بود و چند روز سفر طول کشید؟

فدائیان حرم: تاریخ اعزام ایشان کی بود و چند روز سفر طول کشید؟

همسر شهید: آخر ماه آذر بود که رفتن و ۴۵ روز اونجا بودن.

همسر شهید: اون روز تو مراسم هفتم عموی خودم بود که ساعت دو ظهر جاریم زنگ زد و گفت: بیا خونه مامان کارت دارم.

همسر شهید: من گفتم من الان نمیتونم مراسم داریم کار دارم بعدا میام که گفت یه خبر از حسین شده پاشو بیا که همون موقع تلفون از دستم افتاد و مادرم گوشی گرفت تو راه رفتن مادر گفت تو رو خدا بگو حسین شهید شده  گفت اره.

من دو شب قبل این که ایشون خبر شهادت بهم بدن خوابی دیدم که تو خواب بهم زنگ زدن گفتن آقای سراجی به اونی که میخواست رسید شهادتش مبارک.

فدائیان حرم: از نحوه شهادت ایشان برایمان بگین عزیزم و کدام شهر بود؟

همسر شهید: آزاد سازی دوشهر شیعه نشین نبل الزهرا

ایشون همان طور که دوست داشتن ماننده مادرشون فاطمه زهرا(ص) از طرف پهلو شهید بشن که همان طور هم شهید میشن.

فدائیان حرم: چه تاریخی شهید شهید ؟

همسر شهید: ۱۳۹۴/۱۱/۱۳

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی