شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

 بسم رب الشهداء والصدیقین

بخشی از نخستین وصیت نامه‌ی شهید مدافع حرم از لشکر زینبیون شهید وجاهت علی که به زبان فارسی ترجمه شده...

میروم تا به امام و آقایم حسین بن علی(علیه السلام)  لبیک گویم...

مادر جانم!

جان ناقابلم در برابر خاک پای علی اکبر امام حسین(علیه السلام) ارزشی ندارد...

برای رفتنم بی تابی نکنید...

خواهر و پدرم را تسلا و صبر بدهید...

کاری نکنید که برادران کوچک و بزرگ من کمبودم را احساس کنند...

من اطمینان قلبی دارم که حتما در فراق من صبور خواهید بود...

مادر گرامی!

بعد از شهادتم دلگیر و غمگین نباش...

اظهار مسرت و شادی کن...

شیرینی پخش کن...

و با گریه و بی تابی دشمنان اسلام را خوشحال نکن...

من مدافع و محافظ بی بی حضرت_زینب(س) و نوکرشان هستم...

سه چیز را هیچگاه فراموش نکنید ؛ و به دوستان و خویشاوندانم هم این توصیه را برسانید:

ولایت امیرالمومنین(علی علیه السلام)

میراث حضرت سیده فاطمه زهرا(سلام الله علیها)

عزاداری حضرت سیدالشهدا اباعبدالله الحسین(علیه السلام)

من وجاهت علی خان ابن حاجی فیاض خان بلوچ؛ در کمال سلامتی ذهنی و با هوش و حواس کامل اقرار میکنم که با رضایت قلبی خود به سوریه میروم...

اگر مقروض کسی هستم قرض‌هایم را ادا کنید؛البته من بخاطر دارم که از کسی قرضی نگرفته ام...

اگر دل کسی را آزردم از او طلب حلالیت و بخشش دارم...

از طرف خودم همه را حلال کردم و امیدوارم شما هم مرا ببخشید...

والسلام...

وجاهت علی خان

التماس دعا

لشکر زینبیون 

قم بهشت معصومه قطعه ٣١

https://t.me/joinchat/AAAAADzQtAYTTO9H-0HRjg

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی