شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

شهیدمدافع حرم شهید امیرعلی هیودی

يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۴۵ ب.ظ


متولد یازده آذر ۱۳۶۰

شهادت دوم آبان ۱۳۹۴ روز عاشورای حسینی

حلب سوریه

یادگارشهید

یسنا خانم که هنگام شهادت پدر ۳ سال داشت.

همسرشهید مےگفت:

این جور که من متوجه شدم که شهید هیودی فرمانده بوده

برای شناسایی می ره با چندتااز بچه ها به دست داعشیا اسیرمیشن

و اول دو پاشو

بعد دودستشو

و اخر سرشو می برن و بازی می کنن با سرشهیدهیودی!!!

 مزارش گلزار شهید آباد دزفول دریف اول

‍ وصیت‌ شهید: 

همیشه در راه حق و ولایت و رهبری و انقلاب قدم بردارید

آرزویم از بدو ورودم به سپاه پاسداران، خدمت در راه کشور مقدسم ایران و خدمت به دین مقدس اسلام و شیعیان می‌باشد و تنها آرزویم در لباس سبز سپاه که همان کفن و لباس شهادتم می‌باشد شهادت است و با دلی پر از شوق و عاشقانه عازم مأموریت در کشور سوریه مےباشم و بسیار خوشحال و شادمان هستم و اگر خدا بپذیرد جانم را در دفاع از حرمین شرفین و دین مقدسم تقدیم مےنمایم و انشا الله این حقیر از سربازان امام زمان(عج) باشم و جز افرادی باشم که در هنگام جان دادن ذکر لبم حسین(ع) باشد و با عشق مولا علی (ع) جان به جانان آفرین تسلیم نمایم.

با دلی پر از شوق و عاشقانه عازم مأموریت در کشور سوریه مےباشم

از خانواده خودم و برادران پاسدار خودم و همه شما خواستارم که همیشه در راه حق و ولایت و رهبری و انقلاب قدم برداریدو حافظ خون شهدا باشید تا بتوانید پرچم اسلام را به دست صاحب حقش امام زمان(عج) بدهید و از همه شما خواستارم که من حقیر را حلال کنید.

@jamondegan

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی