شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

تولد دیگری و نبودن تو....

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ب.ظ

ای کاش روز رفتنت که بود از این همه دلتنگی بعد تو و غصه ها و بغضهایی که سرتاسر زندگی ام را میگرفت، میدانستم و اشک چشمانم را پاک میکردم تا بتوانم چهره ی تو را این دم آخر بهتر ببینم...

تولد دیگر از ریحانه ای که طراوت و شادی را با آمدنش به ما بخشید...

کودک است و روزهایی که بی پدر سپری میکند و دیدنش و قد کشیدن او برایم سخت میگذرد...

سه،چهار روز قبل تر از این،دخترت در ذهن کوچکش و چشمان معصومش،تولدی را مثال میزد.که سرتاسر برایش بادکنک های رنگی باد کنم و کیک صورتی بخرم.او حتی با چشمان مظلومش دوست داشت که تو هم برای تولدش حضور داشته باشی...

همسرم،نتوانستم....درد دلتنگی به من اجازه نمیداد...امانم را بریده بود و بغض بر گلو و دلم سنگینی میکرد...چگونه امسال هم مانند سالهای پیش بدون تو برایش جشنی میگرفتم...حداقل سالهای قبل چشم انتظارت بودم تا از ماموریت برگردی..،اما اینبار خوب میدانستم که حضور فیزیکی تو در جشن تولدش امکان پذیر نیست...شب بود و مثل شبهای دیگری که برایم بخیر نیست،گریه میکردم و تولد و کادوی تولد فرزندمان را از خودت خواستم....تو پدر بهشتی،فرزندمان هستی و خوب میتوانستی،خواسته اش را برآورده کنی...😔

تا که آن شب،خواب صورت زیبایت را دیدم،نامه ای با سی دی به من دادی و گفتی این هم از کادوی من برای تولد یگانه دخترم،ریحانه جان...بانوجان ناراحت نباش...و به یک باره رفتی....

صبح آنروز از طرف مهد کودک تماس گرفتند و گفتند برای دخترتان تولدی در نظر گرفته ایم تا سعادت حضور ریحانه فرزند شهید مدافع حرم را در جمعمان داشته باشیم.

پویا جان درست همانطور که خواست....

حضورت را هم امروز حس میکردیم...

بادکنک های رنگی،کودکان همسن و سال ریحانه،و کیک صورتی که برایش خریده بودند...

این بار هم به خوبی نشان دادی،همیشه در کنار ما هستی و مارا نظاره میکنی...

اینبار هم برای بار دیگر به من ثابت شد ،شهید عزیزم زنده است و کنارماست...

دخترمان هم بسیار خوشحال است...امروز برایش روز زیبایی شد...

ما دلتنگ توییم و میدانیم که هرلحظه پیش مائی

من و دخترت همچون قبل،با تمام وجود دوستت داریم....

روزهایمان را با نشانه های بیشتری از بودنت،بخیر کن...

ای زنده ی همیشه جاوید...

همسرشهید

@shahid_pouyaizadi

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی