شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

مادرم طاقت اشک‌هایت راندارم

دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۵۸ ب.ظ


به مناسبت سالگرد شهادت 

شهیدمدافع حرم حجت اسدی 

مادرم طاقت اشک‌هایت راندارم

محمدعلی اسدی پدر شهید حجت‌ اسدی می‌گوید :حجت عشق، علاقه و ارادت خاصی به حضرت زهرا(سلام الله علیها) داشت و همچنین احترام ویژه‌ای نسبت به پدر و مادر قائل می‌شد .

شکرگزار خداوند متعال هستم که فرزند خود را در مسیر الهی و پیروی از ائمه اطهار (علیه السلام) تربیت کرده‌ام و شهادت حجت‌، نعمتی ارزشمند برای خانواده است .. صدیقه سیاهپوش مادر شهید حجت‌ اسدی می‌گوید : پسرم شهادت و حرکت در مسیر الهی و اعزام به منطقه سوریه و دمشق را با مصلحت خود انتخاب کرد و فرد خاصی او را اجبار به اعزام نکرد .. توجه به آرمان‌های امام خمینی (ره) یکی از دغدغه‌ها و خصوصیت‌های بارز حجت‌ بود؛ این شهید اهل ریا نبود و بسیار به کودکان عشق می‌ورزید .. عشق و اراده به ائمه به ویژه حضرت زهرا سلام‌الله علیه و امام حسین (علیه السلام) در شخصیت حجت‌ مشاهده می‌شد، این شهید با آغاز مداحی در سنین 15 و 16 سالگی، هیئت مذهبی را تشکیل داد و افراد را به سمت فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی تشویق می‌کرد .. همسر شهید پا به پای حجت‌ در مسیر زندگی حرکت کرده و این شهید را حمایت می‌کرد .. مادر شهید درباره آخرین دیدار خود با فرزندش می‌گوید: قبل از اینکه به منطقه سوریه و دمشق اعزام شود، بنده را به منزل خود دعوت کرده و گفت، مادر طاقت اشک‌هایت را ندارم ..

شادی روحش صلوات

کانال جاماندگان قافله شهدا

@jamondegan

کانال خاطرات ملازمان حرم.

@molazemanharam69

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی