شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

آخرین نماز سیّدحمید طباطبایی مهر در عملیات پژاک

چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۵۵ ب.ظ

 سردار خلیل‌زاده معاون عملیات قرارگاه حمزه خاطره‌ای جالب و خواندنی از آخرین نماز سیّدحمید طباطبایی مهر در عملیات پژاک نقل می کنند:

در گرماگرم آتش در ارتفاعات مرزی گویزه سردشت که هرکس جان پناهی برای خود گرفته بود دوربین فرمانده لشکر، قیام و قعود دلاور مردی استوار را شکار کرد که در زیر باران آتش گلوله جبهه سپاس را در مقابل خداوند قادر متعال بر سینه پهناور کوه می‌سائید و او کسی نبود جز سردار سیدحمید طباطبایی مهر؛ کسی که تجربیات سال‌ها حضور در میدان نبرد به او آموخته بود رمز پیروزی را که

 «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.»

ساعت چهار بعدازظهر روز بیست و نهم تیرماه سال 90 که عملیات در ارتفاعات مرزی گویزه سردشت گره خورده بود شهید طباطبایی با چنان آرامشی به راز و نیاز با معبود خود پرداخت که تحیّر همگان را برانگیخت. و این راز قدرتمندی مردان خدایی است که برخی از سیاستمداران عاجز از درک آن در معادلات قدرت در صحنه تقابل جبهه حق و باطل می‌باشند.

و این شمّه‌ای بود از ویژگی‌های سردار رشید سپاه اسلام حاج سیدحمید طباطبایی‌مهر یکی از فرماندهان فقید معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه که در تاریخ 4 اسفند1391در منطقه عملیاتی حومه حلب(سوریه)  به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

 آقا محمودرضا

.

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی