شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

خوابهای دختر شهید مدافع حرم حاج عبدالکریم غوابش

چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۰۷ ب.ظ


یکی از دوستان پدرم به من سپردن که اگه پدر رو در خواب دیدین بهش بگین که برای من دعا کنه که من برم سوریه!

من در خواب به بابام گفتم،ایشون با حالت ناراحتی گفتن به صلاحش نیست، بهش بگو اینقدر خودشو به در و دیوار نزنه، قاچاقی نره، برای خودش و خانواده مشکل درست نکنه و...

من به یکی دوستان پدرم گفتم که اینا رو بهشون بگن. 

ایشون با تعجب گفت: این آقا قرار بود قاچاقی بره و خانواده اش اصلا راضی نیستن، شما از کجا خبر داری؟ 

گفتم: من اصلا این چیزا رو نمیدونم اینایی که گفتم رو بابام گفت که بگم همین...

کانال شهید مدافع حرم حاج حمید مختاربند (ابوزهرا)

@shahid_mokhtarband

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی