شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

وصیت‌نامه شهید مدافع حرم محمد جاودانى

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۵۸ ب.ظ


اینجانب محمد جاودانی بافکر فرزند قاسم

با نام و یاد خداوند بخشنده مهربان و با درود و سلام به آقا رسول الله و اهل بیت مطهرش و با تحیت به روان پاک امام خمینی و شهیدان راه حق در طول تاریخ، بنده حقیر کوچکتر از آنم که نصیحت کنم اما به همه برادران و خواهران خود وصیت می‌کنم پیرو ولی‌فقیه زمان باشید و بدانید این انقلاب با هزینه‌های فراوان به دست ما رسیده است و راه نجات فقط پیروی از امام خامنه‌ای می‌باشد.

بروید و وصیت شهیدان راه حق و سیره عملی آنان علی‌الخصوص سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام را مطالعه کنید و الگوی خود قرار دهید.

سفارش می‌کنم به زیارت عاشورا و مداومت بر روضه امام حسین علیه السلام که در آن برکات فراوانی است و بنده حقیر هر چه دارم از آن دارم و بس.

از همه برادران و خواهران طلب عفو و حلالیت می‌کنم و همچنین از خداوند می‌خواهم گناهان، خطاها و کوتاهیم در انجام تکلیف را به رحمت واسعه خودش ببخشد.

در پایان از مسئولین امر می‌خواهم در صورت امکان مرا در کنار پیکر رفیقان سفر کرده‌ام شهیدان عارفی و اسدی به خاک بسپارند.

همچنین در خصوص بدهی‌های مالی و حساب هایم که غالب آن به علت سفرهای مکرر به عراق برای جهاد بوده است وصیت نامه‌ای نوشته‌ام و در منزل موجود می‌باشد.

تاریخ تکمیل: ۹۶/۳/۲

 @labbaykeyazeinab

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی