شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

ازنوشته های شهید احمدمشلب

چهارشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۱۷ ب.ظ


به زمانی رسیده ایم که الله اکبر است!!

فیس بوک خیلی از مردم را خراب و منحرف کرده است!!

وبیشتر د ختر ها رو!! نگوید که چطور منحرف کرده و

اونی که محترمه خودش محترمه!!

اونی که عکسش رو پست نمی کرد یواش یواش عکس هاش

رو از نیم رخ تا اینکه عکس کامل رو در فضای مجازی می گذاشت!!

اونی که آرایش نمی کرد،آرایش کرد و بوسه گذاشت!!

اونی که ویدیوی خودش در حالی که با حجاب ولی میر قصید میفرسته!!

اینی که فکر میکنه عصبانی شده کفر خدا میگه!!

چیز های زیادی هست که دوست دارم روشنشون کنم!!

صددرصد نه همه بعضیاشون اینجورین!!

فیس بوک خیلی چیز ها رو هتک کرد!! حتی_پسر ها رو!!

اینی که میخاد با این و این(دختر ها)حرف بزنه به خاطرین

که خیلی خوشگلی!! یا با احساسات بازی کنه تا به هدف معینی برسه…….

یا من مردم پای حرفامم!! همچنین بعضیاشون نه همه!!

مشگل اینه فیس بوک خیلی ها رو منحرف کرده.

دخترا دیگه به پسرا اعتماد نمیکنن وپسر ها به دختر ها اعتماد ندارند!!

خب چرا به هم اعتماد نمی کنند؟؟؟

از بس چیز های رو در فیس بوک می بینن که موی سر رو سفید میکنه!!

اگر فیس بوک رو ترک کنید حتما دیگه کمبود اعتماد بین دختر و پسر رفع میشه

ودر آخر دختره11/12ساله فیس بوک داره!!

و اونی که خوشش نمیاد کامنت نزنه…….

من گفتم بعضیا نه همه واسلام!

@ahmadmashlab1995

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی