شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

ڪرامت شهیــــد

سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۰۷:۴۸ ب.ظ


برای فرزند دار شدن کاملا ناامید بودم و دل مرده وقتی متوجه شدم شهید مدافع حرم آورده اند ...

آمدم بر سر مزار شهید حمید سیاهکالی مرادی و خیلی گریه کردم و قسمش دادم و گفتم نذر میکنم بستنی بدهم در مزارتان و برایتان زیارت عاشورا بخوانم 

آن شب خواب دیدم شهید و همسرش به من هدیه ایی دادند، خداوند به من بعد از دیدن خواب فرزندی عطا کرد و ما را غرق در خوشحالی کرد... 

فرزندی سالم و زیبا، من هنوز مرید این شهید عزیز هستم و خاک پای خانواده محترمشان، بعد از تولد فرزندم نذرم را در مزار این  شهید ادا کردم.

مدافع حرم

شهید حمید سیاهکالی مرادی

https://eitaa.com/ahmadelyasi1369

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی